Tobacday

Aloha! Idag vaknade jag och hade fatt min mens, vi som hade tankt bada.. jag fick arets break down och blev skit arg, jag fick skiiiiiiiiit ont i ryggen och magen sa tog en tablett medans jag lag med varmekudde och va nara doden :D nar det gick over gick jag upp och jag duschade och fixade mig for att vi skulle ivag och titta pa cigarrprocessen, cigarrer ar nagot dominikanska ar kande for och Livios hobby elr nat.. sa vi tittade pa hur man gor dem, skit coolt och en fin upplevelse om man inte raknar md lukten ;s! Efter det akte vi hem till min moster som hade lagat en stor lunch, muuuums jag alskar dominikansk mat ! jag kommer komma hem som ett fetto... senare akte jag runt med massa olika personer och hamtade saker och jag vet inte vad, det va skit soligt idag, och varmt. Och gissa vad jag mer gjorde idag ! Vaxade mig :D , jag vaxade armarna och benen, min forsta gang och det gjorde inte alls ont som alla sager! nasta vecka ska jag gora bikinilinjen tror jag :P det tror jag kommer gora ont! hur som helst sa har jag inte gjort sa mycket mer an det, jag saknar alla jatte mkt och jag kmr inte lagga in bilder pa ett taaag. love u guys, Siby CV

Kommentarer
Postat av: jasmin

haha ofta det inte gjorde ont.. ;o

missu

2011-06-22 @ 22:40:22
URL: http://sajmin.blogg.se/
Postat av: Kiisa <3

Åh herreguud! voks ikkje bikinilinjen ! du kjøm te å døøøøø! ikkje dt at e veit nggå um dt men ... Miss u ! miss u ! miss U !!!!!! <3



forever yours, kiisa ! <3 :*

2011-06-23 @ 02:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0