Skolavslutning!

Sommmarlooooov!!!!!! Jo hejsan svejsan, idag har jag haft avslutning, egentligen skoljogg också men sket i den hehe shhh :$ I alla fall så kom Jasmin hem till mig imorse och locka mitt hår och innan dt hade Cassie fönat dt , jag blev sminkat , åt och var färdig för att gå och repa i storan ;) På vår skolavslutning kom hela gänget egentligen om man nu inte tänker Eric som en i dt som jag gör så va alla md :) alla kom till vår avslutning och hörde årets skämt till kör som jag var md i tyvärr :P aja till slut fick vi rosor och våra betyg utdelades :) inte hundra procent nöjd med dem i år dock men jag har kämpat och dem var la ändå rätt okey ;) senare GICK vi till en restaurang vi hade reserverat bord på och den hette Pasta EXT.Vår avslutning va i kungsports och restaurangen i KAPELL och jag hade 12,5 cm höga klackar och då fick Sebbe den underbara iden att GÅ ist för att ta bussen! Och om man är tjej så vet man att dem vasa/haga gatorna är inga gator att gå klack på säärkilt inte i snabb takt! men ändå det va en skit fin restaurang md underbar mat och vi hade väldigt trevligt trots en oerhört otrevlig elr skulle hellre säga bitchig servitris :P efter dt skulle alla dra så då var jag md Patric och körde en rolig hållplatslek tills det va sent och jag va tvungen att gå hem :( han skulle sovit hos mig idag men vi planerade dåligt så dt blev inget... nu sitter jag här och skriver om min underbara dag och hoppas på att kunna njuta av resten av dem som är kvar innan jag åker till mitt underbara hemland. satt på Twilight medans :) myyyys! Föresten , det är något fel på min blogg för dt går inte att lägga in bild i mina inlägg , dt är ett problem som jag inte vet hur jag ska lösa men hur som helst, ses imorn PussPuss SibyCV! :*<3

Kommentarer
Postat av: jasmin

great att du bloggar igen girlie!<3

2011-06-15 @ 12:29:20
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0