Sen kväll

Jag har bestämt mig för att verkligen börja blogga ,tänkte berätta lite om den roliga gårdagen :) dagen startar md att man vaknar i Beas säng av ljudet av hennes smask när hon äter några kletiga cornflakes, sedan får man veta att frukosten blir pizza (i mikron) mummsigt...(not) Dagen börjar glida iväg så får åka hem så jag hinner md gymmet och duschning osv. när jag kmr hem blir jag mat-tvingad och tänker att dt blir jobbigt md ett träningspass när jag är så mätt men går till gymmet ändå och blir inte insläppt :O! så går hem igen för att fixa mig istället när jag plötsligt får reda på att jag ska få en total make-over av Cassie och Luna :P Senare träffade jag Jasmin lite tidigare själva bion vi skulle på, jag skulle egentligen träffa Patric oxå som hade tjatat hela dan om att jag skulle träffa honom tidigare men han dissa mig i sista sekund (svikare :D) , sedan träffade vi alla andra vid bion förutom Bea som va sen.. hon hade åkt till biopalatset md cykel och visste inte hur hon skulle ta sig till Bergakungen.. FAST AND FURIOUS! Filmen var alltså sjukt bra , den bästa av dem bästa :D efter filmen tog vi lite fina bilder och käka glass på mc :) Ballerina kladdkaka (min favoooorit!) efter det var dt dags för lite JS- time alone :D vi hyrde film och köpte Life-energi och satt på min trädgård och snacka hemliisar :P tills vi såg en spindel som va skit stor och sprang in.. inne visade jag mina avslutningkläder och vi båda fick en depp breakdown :D pratade om allt som va jobbigt och glömde av filmen, vi satte på den vidd tre tiden men jasmin va beredd att somna så jag tittade ensam.. tills jag upptäckte att den va tråkig och stängde av. Morgonen God frukost med Jas och förberedelse inför dagen i Freeport :) körde Jaas en bit och åkte vidare och handlade lite fint (bilder kmr imorn tror jag) sen kom jag hem och patric hämtade sin film hos mig som han hade hyrt till filmkväll fredan innan, strax träffade jag mina sötnosar Sonjiis och Ivaniis och vi åt ballerina kladdkaka än en gång :$ , efter det har jag bara varit hemma! Natti Siby Cv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0