NEW YORK

Hejjsan svejjsan! jag ar i new york! jag akte hur lange som helst och kom fram till usa vid fyratiden pa natten(svensk tid), nar jag akte vid elvatiden fran Gbg. Jag saknar my friends sjuukt mkt! jag bor i typ lyxhus md pool och allt .. men har varit jatte trott hela tiden , vi har varit i Brooklyn och Manhattan och Chinatown och Little Italy, det har vart ganska vart sa har gatt runt i sommarklader hela tiden... kan inte sluta tanka pa att jag akte forbi dar Carrie Bradshaw bor i filmen ;p na idag ska vi nog pa bio och shoppa , jag har tagit bilder men bloggen ar cp och jag har inte tid till att lagga in sa dt far nog bli nar jag ar framme i D.R. jag har varit hos frissan och klippt mig och fixat , hon klippte uppklippt sa jag flippa nastan over pa henne! men men, gjort ar gjort. just nu ar kl tio pa morgonen medans den ar halv fem pa eftermiddan hos er.. imorn bitti aker vi till DR skit tidigt ! saknar er! pussar och kramar!!!! SibyCV

Kommentarer
Postat av: Kiisa <3

Miss you smilla !!! <3 :*

29 dager te e kjøm ! Looking forward to it !! (L)

Love you baby ! :*

2011-06-20 @ 00:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0