DOMINIKANSKA!!!! (L)

Tjeena mellan beenaa :D ! Jag ar antligen framme! jag kom fram idag vid tolv tiden pa dagen , sex pa kvallen svensk tid. Igar gick vi runt hela New York kandes det som.. jag kopte ett armband, en ring , tva bhar, en bikini, bodysplashes/lotions och souvenirs till Jasmin och Sabi , jag letade efter fina saker till andra md men jag hitta inget fint. Efter shoppingen gick vi till en restaurang dar vi traffade nastan hela delen av min slakt som bor i USA, jag hade inte traffat dem pa fyra ar typ sa jag blev helt ur mig.. jag traffade min favofavo kusin Alfredo, han har andrats skit mkt och blivit stor , jag hade inte sa mkt tid att vara md honom men tiden jag va dt va riktigt kul! Han kunde tyvarr inte hanga md till dominikanska trots min depression over det... men han och jag ska spara pengar sa vi kan ses snart, jag kanske ska till Brasil till jul och vem vet om han inte kan hanga pa dar, annars far jag bara vanta tills nasta sommar :( men men , han ar underbar ;). Vi skulle bli hamtade efter dt men sa blev dt komplikationer och bajjs sa vi fick aka tag , nar vi va framme skulle vi ta en taxi sista biten och min mamma va skit kissenodig (kunde inte alls halla sig) dt va skit kul for hon kissa bakom en gigatiskt blomkruka , vi kom hem typ halv ett och skulle aka till flygplatsen halv tre pa natten sa sov knappt innan vi skulle aka.. nar vi kom fram till Dominikanska kunde man kanna hur flortningen borja direkt ;P vi blev hamtade och jag fick traffa alla , sen at vi . vi far se nar jag kan fa in bilder fran new york pa datorn sa kan jag lagga upp allt, dt ar lite svart nu.. hur som helst sa saknar jag alla skit mkt, Patric,jaas, Sabi och Kiisa I can't live without you ! Kiisa jag saknar dig oxa jatte mkt och jag kan verkligen inte vanta tills jag traffar dig , jag vet inte riktigt om jag ska rakna dagarna for att for mig ar dt complicated, typ jag vill ju inte harifran, jag vill vara kvar hos min familj och sa men samtidigt vill jag till dig och mina vanner. Patric jag saknar dig oxa jaaaatte mkt , vad synd att dt inte ar fint vader (trots att jag ar lite skadeglad for att har ar dt full sol varjedag hehe :D), jag ar redan brun efter en dag nar jag inte ens vart ute.. va trakigt att du har trakigt for jag har kul.. imorn ska vi bada och hitta pa kul, snart ska jag ata, jag alskar dig och dig md Kiisa, fast jag vet ju inte om ni laser detta.. hoppas det. Jaas baby, saknar dig girl, du skicka arets sms haha , hoppas oth va bra och att du har dt bra, skot om er allihop loveuuuu! matdags nu!!!! Halsningar SibyCV

Kommentarer
Postat av: jasmin

det låter som att du har skit kul babby!! hhaha mina sms.. !! hälsa alla i DP saaknar dig girlie kom hem snart!! <3

2011-06-21 @ 13:49:51
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0