Badingday

tjabba tjeena :D svar pa kommentar: Kiisa baby jag saknar dig obeskrivligt , jag vet att du vet mycket val hur ont det gor ;) ne jag skojjar med dig men jag vill gora for tank dig en manad sen utan nagra bekymmer. kan inte vanta tills du kommer , i'm going crazy without you! Jaas beautiful, jag lovar att det inte gjorde alls ont och jag glomde saga att jag nopprade ogonbrynen igar oxa! geuss what? jag glomde skriva att nar jag var i New York sa sag jag en restaurang som hette Nathan's, jag tog bild pa skylten , aah vad jag tankte pa dig! jag sag en stor lastbil for fotbollsspelarna pa NBA! Nathan , Nathan , Nathan! idag sag jag en man med en troja dar det stod Peyton! jag ar OTH galen och jag ar utan det for jag har ingen tid for att titta ! miss u! Idag har jag fixat tarna och sen akte vi och bada en bassang, det va full sol hela dan men vid sjutiden borjade det storma, en stoor papperskorg ramlade i bassangen... skit kul! sen at jag med min slakt och vi fira min kusin som fyllde nio ar idag, skit god mat och jag at valdigtgod tarta :D stolt tjockis! hur som helst sa har inte mycket mer hant , jag badade med min kusins kompis som ar sju och han va varsta charmor haha not , kallade mig sexy och massa, han ba aah sexymama , ring mig ;) jag ar kaar ! helt freak! aja have to go, Patric hjartat jag saknar dig jatte mycket hoppas du har det bra md robban och pontus och att ni har skojj i Asa och att din moppe elr va det nu an ar du har nu borjar funka, saknar ihjal dig ! besos!!! bilder kommer imorn forhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: jasmin

omg nathan :D:D:D!!! miss uuuu<3

2011-07-01 @ 02:11:38
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0