Back from resort/sosua

Hejsan hejsan, jag har inte kunnat blogga for jag har varit pa resort och ser akte vi till ett hus med pool och jacuzzi, har badat i tre dar och ar brun , men ska bli annu brunare! saknar alla jatte mycket . jag har kopt ett halsband med en magicsten och jag fick en tidig fodelsedagspresent av liddja >) Cassie och Livio har blivit daliga i magen men jag mar bra, igar hade jag typ disco time med min kusin och vi dansade ensamma i ett rum med aircondition>P just nu ska jag pa bio sa have to go ! love you everybody!!!! Halsningar SibyCV

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en trogen läsare.....

2011-06-30 @ 21:12:06
Postat av: jasmin

sv: joo det kan vii jag ska läsa twilight ;) puuuuusss

2011-07-01 @ 23:15:39
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0