Adrians birthday/CountryClubday

hallooo dar! igar fick jag namligen flipp och ville inte skriva hela inlagget igen for det va verkligen langt och jag hade skrivit allt jag behovde men men... messages to Jaas,Patric, Sabi och Adrian trots att Sabii och Adrian inte kommer se det vill jag skriva anda. Jaas: alskoo jag saknar dig oxa , att vara med dig , prata med dig , forsta dig, hjalpa dig ,skojja med dig och gora bellydance! jag vet att vampire diaries ar bra beautiful , jag har foljt det och sagt till dig att gora det oxa men du har sagt att du foredrar OTH och att det anda med vampyrer du tycker ar bra ar twilight ;P jag langtar tills jag far vara med dig igen och jag kommer hem den 18onde pa kvallen vet inte tid exakt men jag tror det blir sent. hur som helst sa hoppas jag att det du skrev till mig om loser dig och att det inte bara ar du som kampar om du fattar vad jag menar, jag alskar dig!! Patric: jag forstar inte riktigt att du inte spenderade dagen med Adrian... som fyllde ar.. men jag saknar dig oxa jatte mycket hjartat, hoppas vadret battrar sig (not :P) men jag hoppas du mar bra och inte blir brun , jag skrattade ihjal mig nar jag laste vad Robban hade sagt till dig ! aja puss puss alskar dig! Sabi: Lilla sota vackra drama queen , ditt sms va valdigt utvecklat, jag ar glad over att du har haft roligt och jag blir valdigt svartsjuk nar du sager att du har vart pa Lisse sa mycket, Vero ar en svikare som inte ens ville aka balder med mig och akte till och med Atmosfear med dig , jag ska hamnas :P jag vet inte om jag vagar aka den.. for jag tror jag svimmar och jag skojjar inte nar jag sager det , jag kan fa en hemsk panik. jag saknr dig jatte mycket och jag skrattade nar du skrev det dar om filmerna haha, forsatt skriva till mig tack :D jag har det bra och jag har gjort manga "kanInteSlutaLe" saker :) missing you , us and our grimasses (stavning)! Adrian bebiis , sist men inte minst Grattiiiiiiiiis tusen ganger och jag hoppas att du har haft det dunderbart! dag fylld med presenter , gladje och massa taaarta :D saknar dig bebiiis! kisses! well om gardagen: gick upp och fick underbar frukost med tropiska frukter och farsk juice, darefter akte jag med mormor och moste Lily for att kopa sandaler for det va vaaaaldigt varmt med converse och flippflopp ar oerhort fula :D kopte vaaaackra sandaler! och fick ett par till av min moster Paola som en surprise , skit fina oxa! efter det va det aka till The countryClub och ata och sen hoppa in och bada, anvande tampong :D kanns ingenting , typ magi! jag badade med min kusin och fick nastan pojkvan haha , nera men en kille fragade mig om jag ville var hans hahaha freak ojj ojj Jaas vad jag har att beratta fran den dan ;) darefter blev det kvall och vi drog till mina kusiners hus och jag myste med min morfar :D efter det akte vi till El Rinconsito som betyder Lilla Hornet och dar at vi gott och matt :) sen va det dags att ga hem och fa annu mer gottgott och sottsott , gud va jag kommer bli tjock :D juste min lilla kusin sa att jag sag valdigt tjock ut med sa stora brost -.- jag fick flipp :D , aja sen satt jag och bloggade sa gick allt bort och jag fick flipp igen ;) nu ar det morning och jag ska snart aka till resorten nypackad. have to go! vet inte om jag kommer ha tillgang till en data dar sa kommer nog inte blogga pa tre dar eller sa , miss u everybody! kisses ! Halsningar SibyCV (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg jag saknar dej så jävla mycket!

2011-07-01 @ 02:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0