Burritos!

Hejsan hejsan , inte bloggat for att datorerna fuckar up nar jag har skrivit inlagg!har precis atit 3 burritos och jag kommer do av matthet!!! jag har varit i Santo domingo, dominikanskas huvudstad och gjort lite saker, har hittat present till jaas och kiisa :) ska kanske aka och kopa dem snart innan jag ska till montecristi igen :) i lordags va jag ute till tre pa natten och dansade pa KLUBB!!! jag dansade sa javla mkt sa jag har fortfarande traningsverk i hofterna ! 18 aldersgrans och jag kom in! jag dansade i mina lila klackar och mina fotter va fan doda efter att ha pa mig dem i sex timmar! Jag har akt moppe haha men min kusin Isamil , jag vet inte om Jasmin kommer ihag att vi brakade med henne men det ar hon och hon hatar dig :P vi akte tre stycken over hela montecristi och krocka nastan! aja , jag ska ut ikvall med. Ses snart , halsningar SibyCV !

Kommentarer
Postat av: jasmin

haha omg!

men skriv din adress är det vårvärdersgatan 12?<3

missu

2011-07-09 @ 11:29:53
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0