Hem igen...

Precis sagt godnatt till min familj här.. ska bli skit jobbigt att vara utan dem, ser inte Kiisa før än sommarslovet när jag kommer tillbaka från Dominikanska... Hur ska jag klara mig.. Igår hade vi sista natten att spendera tillsammans så vi tittade på film till fem på morgonen , vi såg "the hot chick" och "Ghost"... imorn är jag hemma efter nästan en hel dags resetid. Har saknat alla hemma men detta är också mitt hem :( Idag var jag och åt på restaurang och på bio , såg "Rio" i 3D... Hur som helst har alla dar här till och med dagarna då alla vart sjuka vart bra. Tack før att alla är så underbara mot mig. Ditto. Siby CV

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

Hejsan fin blogg! Ska vi följa varandra via bloglovin?

kram!

2011-04-28 @ 01:19:31
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0