Slottskogs dagen :D

Idag så åkte jag till mammas kompis där vi åt middag och pratade, när vi tröttnade så åkte vi till slottskogen och tog en promenad där och såg alla djuren :)
Vi åkte och handlade, jag var så trött att jag somnade i bilen xD senare åkte vi hem där vi åt mat igen (hehe matvrak) och jag tittade lite på 2 and a half men ,lyssnade lite på musik , snackade i telefon och sen gick jag och duschade för de hade jag inte orkat göra på morgonen. När jag hade duschat så stod min moster och lagade en dominikansk sötsak typ som var skit god! vill du se? haha klart du vill!

Jättteeee god :D
sen målade jag naglarna lite för att ha nånting för mig och så här blev resultatet :

Hur som helst, nu bloggar jag och ska borsta tänderna och gå och lägga mig !
ses imorn då va ;D hehe

Kommentarer
Postat av: jasmin

sv: naaw gmn<3

2010-05-28 @ 10:55:14
URL: http://sajmin.blogg.se/
Postat av: sabiiiii

I love your sweet hands ^^

HANDS OF MY BABY! ^^ (hehehe...)



WHOA WHOA WHOAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! den sötsaken din moster lagade ser JÄTTE god ut, YUMMMMMMM

2010-07-08 @ 19:21:51
Postat av: sabiiiii

I love your sweet hands ^^

HANDS OF MY BABY! ^^ (hehehe...)



WHOA WHOA WHOAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! den sötsaken din moster lagade ser JÄTTE god ut, YUMMMMMMM

2010-07-08 @ 19:23:12
Postat av: sabiiiiii

I love your sweet hands ^^

HANDS OF MY BABY! ^^ (hehehe...)



WHOA WHOA WHOAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! den sötsaken din moster lagade ser JÄTTE god ut, YUMMMMMMM

2010-07-08 @ 19:24:29
Postat av: sabiiiiii

oj förlåt,ett fel uppstod med min (JÄVLAFANEARSELSKITRÖVSATENSJÄVLA)data,så den skicka samma kommentar till dig uppenbarligen för många gånger..

2010-07-08 @ 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0