Morsdag (L)

Morsdag är en väldigt viktig dag! Man firar alla mödrar.
De ska vi fira idag, min mamma och mormor, de båda är ju mammor :D
hur som helst så ska vi äta hos Celia och Rudolf , som är mammas vänner och de har bjudit oss hem till dem.
Jag skulle gärna visa er hur jag ser ut nu men min kamera har slut på batteri och jag pallar inte ladda (hehe :$)

Igår var de en väldigt rolig dag :)
Hammarkullen då va, karnevalen.


Vi åt efter paraden och dansade lite ;), Cassie och jag åt sockervadd

Mummsigt :D


vi åkte hem och sen blev min moster och jag uttråkade och ville hitta på något.
Så föreslog hon att vi skulle åka den här :

De var de vi gjorde :)






Göteborg uppifrån:

vi tog så många bilder så de finns inte, de va så högt där så jag höll på att dö ;o  man fick åka fem turer uppåt. sen gick vi och köpte godis där vid 4-gott ;D mycket godis blev de alltså !

 och så fick jag en energidryck också :)

 

vi hyrde film och de blev :
 
  Efter de var de läggdags och nu är de ny dag .
Ses imorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0