Mammas födelsedag♥

Hello hello !
jag bloggade visst inte i fredags hehe, hade filkväll hos mig:) wille,Bea,Eric,Piippola,Leo,Sabina, Adrian och jag var här och tittade på "L.A Gigolo" inte så bra, inget jag rekomenderar :/. Hur som helst så hade vi jätte skoj, har tagit massor med bilder, men  har lovat att inte lägga upp några, så tråkiga de ska vara va ;P

Igår var jag på Monas födelsedagsfest där jag inte tog några bilder alls ;P men de var jätte skoj och jag lärde känna massa söta snälla söta tjejor:).

Idag är de min älskade mammas födelsedag. På morgonen gick jag upp och mådde skit dåligt, var helst nere för att jag såg en sorglig film alldeles ensam igår... "Flyga drake" hemskt sorglig, grät ihjäl mig :'(
åt frukost med mamma och Livio och grattade mamma, sedan tog jag på mig min finaste klänning och skor så stack vi till flygplatsen, vi skulle hämta min moster och morbror men de hade missat planet så vi åkte tbx hem. Livio och jag åkte och köpte lite grejer och sen åkte hem, då åkte mamma och jag tillbaka till flygplatsen och där såg vi mormor, moster och morbror , jag grät av glädje, hade inte träfat dem på tre år. vi åkte hem och åt, sen kom andra gäster och vi åt tårta :)





min mamma med Livios mamma Maria;) och min mormor i bakgrunden.



Mammas presenter, från mig och Cassie :)

de var allt för idag, så ses vi imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0