Lilla-syster dagen (L)

Idag kom jag försent igen :P vi hade Linda äntligen!!!
jag var lite ledsen på matten så var inte med på de, jag satt på ett berg nära skolan och lipade..
sen gick jag till Bamba med Sabina, där träffade vi Piippola och gick tillsammans till Stugsberg, där Bea, Eric,Sebbe och Leo stod och väntade. Vi va där på DFA:n och på håltimman, sen gick vi och hadee CAF , vi spelade brännboll med åttnian, de va skoj :) sen åkte jag till min lilla syster. jag passade henne och åt med henne :) sen tittade vi på Tummelisa :D, senare tog jag ett glas te och min lillasyster gick och lekte med sin kompis, jag pratade med min förra styvmamma ,vi pratade om andar och spöken, hon skrämde livet ur mig, sen gick jag hem. nu har jag precis tittat på Grëy´s anatomy och ätit kvällsmat med min familj, pratar med älsklingen Mona för tillfället (L) ses imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0