Kall tisdag ..♥

Idag vaknade jag för sent, de ledde till den vanliga orsaken till att vara sen till skolan.
De var kallt på morgonen så jag ångrade att jag inte tog på mig en kofta under jackan, har känt mig lite sjuk hela dagen, huvudvärk och gråt, men samtidigt aktiv och glad. Idrotten var väldigt skoj idag :) en annan version av spökboll. hur som helst efter skolan ringde jag mamma och hon bad mig komma och möta henne vid Panduro när hon,mormor,moster och morbror var och handlade saker till den stora 70-tals festen. Vi promenerade och gick på café, sen tittade vi efter kläder till avslutningen och vi hittade ;D Gud jag blev så glad!
de blir en överasskning så lägger inte upp några bilder ;)
sen åkte vi hem och åt , fixade lite med sakerna vi hade köpt till festen och jag gick och duscha, de tog längre tid än jag trodde något som gjorde att jag missade halva Uggly Betty, sen var de Desperate Housewifes time!

De var sså bra detta avsnittet att jag KAN ´VERKLIGEN INTE VÄNTA TILL NÄSTA TISDAG!!!!!
hur som helst nu är det Cougar town :D och kvällsmat sen är det bara att borsta tänderna och gå och lägga sig !
Ses imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0