Idag målade jag jätte mycket :D

idag är de tråkigt måndag och vi har engelska läxa ;P men inte många som bryr sig om den (höhöh).
Så fort jag kom hem idag hjälpte jag min styv pappa att måla om i min  systers rum såhär blev resultatet :
Vad tycks ? ;) 
hennes fina rum, målat by me!
efter all färg såg mina händer ut såhär:


jag bjuder på en bild på den fina frukosten igår :D som jag och min syster fixade innan vi skulle åka och köpa tapeter och färg !

 
just nu ligger jag på en madrass i mitt tomma rum och ska snart äta kvällsmat, duscha och kanske ha tjejkväll med syrran :)
imorn hade jag och Jasmin bestämt att vi skulle gå på stan och hitta en present till Mona, ha de lite skoj och sen dra hem till Jaas för att ha Spa/tjejkväll, visst låter de mysigt?
jag vet ! men nu har jasmin typ avbokat för hon har andra grejer hon måste göra så imorn får jag helt enkelt vara hemma och tapicera, fixa tv:en så jag kan titta på alla mina program : Uggly Betty , Desperate housewifes och sist men inte minst Cougar town :)
nu ska jag fokusera på ngt annat så skriver jag mer imorn och då ska ni få se hur mitt rum ser ut före och sedan efter bild . <3

Kommentarer
Postat av: jasmin

fint<3

2010-05-18 @ 18:45:07
URL: http://sajmin.blogg.se/
Postat av: jasmin

sv: HAHA ah, bästa melon glassen utanför biblan ;)<3

2010-05-18 @ 18:45:44
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0