Halloo bloggen! ♥

Jag hann tyvärr inte blogga igår för att jag var hemma hos Bebbu till typ tio, min tv gick inte att sätta i om vi skulle tapicera och i allrummet fanns alla möbler från mitt rum så där gick de heller inte att titta, jag hann bara titta på Desperate Housewifes och Uggle Betty... Jag missade tyvärr Cougar Town, men de problemet löste jag idag eftersom Jasmin berättade allt vad som hade hände :D

När jag kom hem hade mamma och Livio gjort färdigt en vägg, den med ponnysarna på haha, som flickan som bodde här förut hade klistrat fast :) här får du se ponnysarna:
Ponnys ponnys ponnys

Hur som helst, idag hade vi Parvis hela dagen typ -.- förutom på matten, de sög verkligen, jag som hatar Parvis!
Börjar sakna Linda faktiskt, hon och hennes dumma kurser hela tiden! aja efter skolan var jag på stan med Sabina en stund. Efter de gick jag till biblioteket och plugga inför provet imorn i Biologi
Se hela bilden

boken ser inte precis ut så men ngt liknande :P






Nu satte jag mig och blogga så fort jag kom hem och snart ska jag hjälpa till att tapisera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0