God kväll :)

Jo jag tänkte bara att ni ville se mitt rum, så som de ser ut nu, shock rosa och blommigt och en helt annan möblering ;P , det är mycket bättre såhär och de känns mycket mycket större :D!

i bakgrunden ser man ljusen jag fick av Jasmin i present ihop med de lilla svart och shockrosa monstret på fönsterkarmen ;)

min lilla säng med grönt täcke -.-

och sist men inte minst ser men lite av mitt skrivbord och en massa grejer som ligger på det (höhöh) men oxå min fina blommiga vägg :D (stolt byggare Bobb är jag va! )
hur som helst nu är de väldigt sent så godnatt ;*

Kommentarer
Postat av: Ebru

Faan va fint rum :O <3<3<3

älskar den :) och dig hehe

2010-05-20 @ 21:36:17
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0