Spaaaaain! España!!!!! :D

Lalalala för igår vann lalalalala Spanien :D

Stolt spanjor :D
hur som helst så efter att jag festade i typ tre timmar igår för att spanien vann (a) så tittade jag på film för jag var utråkad, idag vaknade jag suuuuper sent och fixade mig och så , sen drog Livio och jag för att köpa Reddbull ! gott :) så solade vi på trädgården litegranna... sen så kom mammsen hem och Cassie så ringde Kiisa.
Vi åkte till centralen , Cassandra fick köra :O hur som helst så drog vi och åt glass efteråt och sedan drog vi hemåt... mat lite senare och Kiisa å jag tog en snabb dusch , nu så bloggar jag och lyssnar lite på musik
så ska vi titta på film och mysa lite , ses imorn
Pusss Siby CV


Kommentarer
Postat av: sis<3

hej igen sis!<3

jag fick lust igen att skriva en av mina kortlånga kommentarer ^^

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH du kan inte gissa vad som hände nyss xD....

haha,latina typ speja ut genom fönstret..(följande en konversation)

wendy:Pappa,latina kan ju trilla ner från fönstret!

göran:nejdå,hon tittar bara ut

två minuter senare

göran:haha,sabina,du visste väl att latina äter gräs?

jag:öh..aa..?

göran:titta vad jag drog ur från hennes rumpa.

han visar mig ett papper med ett grässtrå med bajs på xD ahahahahahahahahahahaha,som du kanske vet var jag ute med latina när jag försökte ringa bajshög för första gången,hon bajsa,och jag såg hur mkt hon kämpade när hon försökte få ut allt...ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

aja..idag har det var ett såkallade helvetetsdag,med alla svordommar och skrik...hehe,det var bara kul när jag snacka med dig ^^

gonatt.love you.hade.vi ses/pusssssssss

juste,GRATTIS!!!!!!!!!! SPANIEN VANN :D!!!!!!!!!



DATE:13 JULI 010

TIME:23:29

2010-07-13 @ 23:30:19
URL: http://klumpeduns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0