Solig sommardag :D ♥

Idag var vi och badade med Bea , för att de var så fint väder :)
hur som helst så hade väldigt skoj på vägen till Fiskebäck (de var ju där vi badade) för att Beas mamma kunde inte riktigt vägen:P
Hur som helst så glömde jag blogga igår, vi såg på New Moon med Livio som inte hade sett den, och han tyckte den var bra, sen såg kiisa och jag på sex and the city :)
aja här har vi lite minnen från dagen , blev inte så fina bilder men de är skoj att titta på ändå, man tänker nog "sikka knaasiga brudar" när man ser dem men de bryr vi oss inte om ;)
haha knaas
lite mer seriösa här :P
Hur som helst see you tomorrow för nu ska vi strax se på "it´s complicated"
puss puss Siby CV♥

Kommentarer
Postat av: sabi<3

Kiisa är ju jätte söt! :D

Du har blivit jättebrun siby ;O :)<3?

Bilden längst ner blev as fin<3



love u/pussssss

2010-07-14 @ 23:24:17
Postat av: siby

svar på kommentar:

haha jag vet visst är hon ! <3 :)

jag har blivit ännu brunare för var på stranden idag :D stooolt!

tack , vi är knaas :D loveu 2 ♥

2010-07-15 @ 01:06:12
Postat av: jasmin

sv: vadå från dej ?:p

2010-07-15 @ 19:30:48
URL: http://sajmin.blogg.se/
Postat av: sabi<3

ojojojojoj jag känner på mig siby att snart kmr din blogg bli stor om du fortsätter blogga,jag gillar det du skriver och hur du skriver som jasmins blogg!

2010-07-16 @ 00:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0