shopping and filmkväll day :D

Idag vaknade Kiisa och jag för sent som vanligt, så fick vi bråttom för vi hade bestämt träff med jasmin ...
Hur som helst så visade vi henne stan, och så köpte vi lite kläder, hittade en massa fint fast hade inte med oss tillräckligt med pengar . :P
I alla fall så efter de åkte vi hem och då fick vi sms från Bea , som var redan på väg...
Sabina var sen som vanligt... Vi lyssnade lite på musik och var inne på datan så gick vi sedan och hyrde en film.
Den var väldigt bra faktiskt och så fick vi en gratis ;P bara för att vi var Robert pattison fans så fick vi filmen om hans liv :) vi gick hem och fixade lite med dippsås och dricka och allt snacks och satte oss och tittade på filmen.. efter filmen gick vi hem till Bea och här är vi nu, vi har tyvärr inte hunnit med några bilder , ingeting faktiskt.
imorn ska vi shoppa lite mer och sedan dra på Gothia förhoppningsvis
inte säkert att jag bloggar imorn eftersom jag kommer ha fullt upp, men puusss puss Siby CV :*

Kommentarer
Postat av: SnippSnappSlutNuVarDenUnderbaraSaganSluuuuuut

Vadddååååå jag sen som vanligt??????....~.~'

DIN MÄNNISKO ÄTANDE SKO JÄVEL!

GÅ OCH ÄT DINA SKOOOOOOOOOOR

2010-07-23 @ 16:37:06
Postat av: siby

sv: haha tönt du är ju alltid sen ! de är en sjukdom du har och du har smittat den på mig ! :P

2010-07-25 @ 01:25:29
Postat av: sis

JAG SA,GÅ OCH ÄT DINA SKOR

SEGBAB! JAG HAR INGEN SJUKDOM,DU HAR RABIES!-_-

2010-07-27 @ 15:54:53
Postat av: sis

titta vad du ställer till det!

SE! SE! JAG SPILLDE TE ÖVER MIG SJÄLV!

2010-07-27 @ 15:56:08
Postat av: sis

Men en bloggare ska blogga siby!

2010-07-28 @ 21:08:43
Postat av: sis

buhuhuhuhuhu...jag är rastlöös!:(

2010-07-29 @ 18:18:00
Postat av: sis

buhuhuhuhuhu jag är raaaastlöös!:(

2010-07-29 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0