NORWAY :D

Jag ær i Norge, de ær anledningen till att nåra norska bokstæver kommer in i texten hær och dær.
Har visst inte skrivit på ett tag, ledsen før de... Fast jag tror nog att Siis (sabina) ær ledsnare haha.
Ledsen Sabi men , har du inget annat att gøra en att klaga på att jag inte bloggar?
jag e ingen stor bloggare, de ær bara en hobbie. Jag tror nog de bara ær Sabina som ær besviken :P
Hur som helst så har jag inte bloggat sen Gothia discot børjade. Vi gick varje kvæll på discot haha. Kisa och jag ær dansgalna. Skit skoj vare! Træffade massa andra vænner och svettade skiten ur oss...
Vi gick också på Liseberg under tiden de inte var Gothia på dagen ... haha.
Førsta gången før Kisa. Vældigt skoj vare och hon tvingade mig att åka højdskræcken med henne -.-
På vægen upp på Højdskræcken hade jag ju panik helt klart..? så jag sa : de hær går bra, de hær går bra ...
om och om igen samma mening och då vare någon vid sidan av mig som bara " HÅLL KÆFTEN!"
jag brydde mig inte så jag fortsatte med samma mening førutom att jag slængde i "MAMMA!" lite hær och dær desto længre upp vi kom. Den andra roliga meningen jag fick ifrån mig nær jag væl var nere var " aldrig mer !"
fast de e en stor løgn før jag kommer åka den många mer gånger, hur højdrædd jag æn ær...
Uppskjutet var førsta gången i år som jag hann åka. Den va skit skoj. Men inget slår Balder så klart:D
Resan mot Otta var då en rolig men lång grej. Kisa var uttråkad før att jag læste hela tiden nær hon inte hade något att gøra, bara før att hon redan hade læst ut hennes bok, ja då var hon tvungen att støra mig! -.-
men vi gjorde en rolig film som jag kommer lægga in snart :D något Kisa inte kommer bli særskilt glad øver .
hær har vi en bild från lisse, de ær allt jag hinner før tillfællet. Pusspuss Siby CV


Kommentarer
Postat av: Mathilde

Så fin blogg:- ) Søtt bilde av dere!:- )

2010-08-02 @ 13:24:14
URL: http://mbaakke.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0