mysig fredag :)

idag vaknade jag kanske vid elva tiden och gick upp för att äta frukost med jasmin, vi åt framför tven och sedan så skulle jasmin städa,dusha,fixa sig och så vidare, jag hade lite tråkigt så jag somnade :P
vi åkte tillsammans in till stan där vi gick skilda vägar :( träffade mammsen och vi åkte tsm hem...
Livio och jag åkte och köpte ett minnesskort till mobilen och sen åkte vi och åt glass :D
knäck och bubble gum åt jag ( sådan tjockiis ;P )
Nu när de är sommar så verkar det som att alla giollar glass.
ja visst är glass en helt underbar grej ? ja jag vet ;D
hur som helst så åkte vi hem efter de och jag satte mig och kollade lite på tv, de blev reklam , jag var trött , de var tråkigt så jag somnade hehe :$
jag sov riktigt länge...
när jag vaknade åt jag en middag som för mig oxå var kvällsmat och så drog ut för att hyra en film
vi såg "sin nombre"
blev riktigt missnöjd faktiskt, den va bara lite sorglig...
men tjockiis snacks och godis blev de
de var la gött att mina två favorit smaker skulle läggas ihop :P
Sourcream och sweet chili , mmmmm mumms filibabba haha
lösgodis och cider blev de oxå :)
sedan var de sent så mammsen och Livio gick och la sig, jag är inte så trött så jag tänkte jag kunde berätta lite om min dag för dig bloggen :D 


imorgon blir de revbenspjäll :D sett fram emot det hela veckan och sen ska jag på kalas filmkväll :)
Andrian ska vi till, de blir nog inte många men ändå skoj , liten chans att jag hinner blogga imorn söta blogg men jag hoppas jag hinner med en hälsning
på söndag kommer de nog bilder och så .
seee you :D

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

http://www.designadinblogg.se/smileys-pa-din-blogg/



en länk där han förklarar i video hur man sätter in smilisar i bloggen :)

2010-07-10 @ 10:17:42
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0