Lördagkväll hos min bästa Eve ♥

Nu är det visst lördag redan jag är riktigt knaas va ;D jajamensann en riktig slarver
hur som helst så onsdagen var en skön dag ja , Sabii och jag var på Bio Eclipse!!!!
skiiit bra var den asså , hur som helst så åt vi Sushi och sen träffade vi boysen och drog till Liseberg :D åkte inte så mkt men hade det skoj ändå.
torsdagen var jag på stan med Adrian och Patric, sen på kvällen drog jag till eveliiiina ♥
Fredagen då åt vi en massor av jordgubbar och badade i hennes pool senare åkte  vi hem till Gunvor och Roger där vi åkte och badade i sjövallen ,  varmt var det , jajjamensann
ändå idag var vi i stan  och åt på operans restaurang och lite annat, vi blev lite bruna Eve och jag haha fast bara på framsidan av kroppen xD
nu har vi mysat och ska titta på film med choklad, jordgubbar och popcorn :D ♥ ses imorn

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahahahahahaha du sa på telefon att över dina bröst elr nått var det vitt ahahaahahahahahaha att solen bara kom på din framsida...jag fatta inte riktigt men det är ändå kul..AHAHAHAHAHA



Tack så otroligt mycket för att du använde din tid för att vara med mig,jag är alltid glad när jag är med dig<3

Idag,hehe hade jag jätte kul,många härliga skratt,hoppas du också hade det bra,du skulle sett din min när vi åkte dom "snurrande båtarna" vid flumride (om det bara fanns en smilies som kunde uttrycka hur JAG ser ut nu när jag tänker tillbaka på det)

om du vill så får du lägga upp bilderna från OSS på lisse,men inte på dom jag är ensam (gud..)

love you/besides,jag kan väl erkänna LITE att jag kan va LITE känslig ibland i vissa 'situationer' men idag gjorde min fot så ont som jag uttryckte det,jag kanske inte hade behövt svära så mkt,men du vet hur jag e (?) ^^'....



with mutch of love/your rajtantajtan sis



date: hmmmmm...? (^^)

time: oo.19 (ehe..^^)



vänta lite,kändes som om jag glömde nått..vi får hoppas att det inte va för viktigt ;d

2010-07-07 @ 00:20:19
Postat av: sabiiiiiiiiiii

ahahahahahahahaha du sa på telefon att över dina bröst elr nått var det vitt ahahaahahahahahaha att solen bara kom på din framsida...jag fatta inte riktigt men det är ändå kul..AHAHAHAHAHA



Tack så otroligt mycket för att du använde din tid för att vara med mig,jag är alltid glad när jag är med dig<3

Idag,hehe hade jag jätte kul,många härliga skratt,hoppas du också hade det bra,du skulle sett din min när vi åkte dom "snurrande båtarna" vid flumride (om det bara fanns en smilies som kunde uttrycka hur JAG ser ut nu när jag tänker tillbaka på det)

om du vill så får du lägga upp bilderna från OSS på lisse,men inte på dom jag är ensam (gud..)

love you/besides,jag kan väl erkänna LITE att jag kan va LITE känslig ibland i vissa 'situationer' men idag gjorde min fot så ont som jag uttryckte det,jag kanske inte hade behövt svära så mkt,men du vet hur jag e (?) ^^'....



with mutch of love/your rajtantajtan sis



date: hmmmmm...? (^^)

time: oo.19 (ehe..^^)



vänta lite,kändes som om jag glömde nått..vi får hoppas att det inte va för viktigt ;d

2010-07-07 @ 00:21:31
Postat av: sabiiiiiiiiiii

uuuppps,jag råka skicka kommentaren twice,du får radera den ena om du vill ^^

2010-07-07 @ 00:22:32
Postat av: nicole

Jaha okej. tack detsamma =)

2010-07-10 @ 11:41:31
URL: http://nevinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0