Inte mkt dag...

Jaaa hejsann  svejsann :D
Jag glömde visst att säga två grejer igår :)
kan börja med de hemska men ändå rätt roliga...
Igår när vi var och badade med Bea så skulle jag ta kort på hennes jordgubb... och medans jag tog kort på den märkte jag ngt svart på den, vill du se bilden? aa klart du vill :P




asså tittaa vad äckliiigt!!!! jag som tur va hade bara hunnit äta 2 jordgubbar som jag hoppas inte fanns några kryp på :P  Kiisa åt 4 , men Bea  stackarn hade hunnit hunsa i sig 7 stycken! :O
haha eeuuw , efter de fick jag en hemsk magont och vi la skullden på krypen :P

Hur som helst så en lite bättre nyhet som jag kanske borde ha berättat i förr igår:)
Kiisa och jag har börjat träna, vi har tänkt att så länge hon är här kan vi träna varje dag och när jag är hos henne, så kmr vi får fina magar och ben :D Vi ska jobba stenhårt nu, hittills har vi bara sprungit 5 kilometer varje dag , men de blir mindre jobbigt hela tiden, de är faktiskt skit skönt att jogga :)
Idag joggade vi 5 kilometer på mindre än 15 minuter , tyckte jag va rätt bra när man tänker på att Kiisa och jag inte har tränat på så länge.
Juust de vi tog bilder på våra magar både från sidan och framifrån så ska vi titta påå skillnaden sen när vi har tränat i ett par veckor varje dag :D
Haha jogga är inte de ända vi gör, vi gör sit-ups också :)
en bild som vi gillade och hade tänkt visa dig kommer här, den ser ganska skoj ut men som sagt så är de inget vi bryr oss om ;)

den e knas vid bröstet xD hennes ligger typ mellan mina, ganska mkt skratt var de när vi såg den jaaa


denna hade jag bara lust att lägga upp för den var så somrig och fin


haha ser brun ut visst gör jag, vi typ brottades på golvet :D

haha grimas


Borstat tänderna nu så ska se en film och lägga oss, vi sa hejdå till Cassandra idag för hon åker imorn :( kommer sakna dig älskling !
Godnaatt och puusss pusss Siby CV

Kommentarer
Postat av: sabi<3

gud vad somriga ni ser ut!

vad orättvist,jag vill oxå se somrig ut!

haha,lycka till med träningen,för mig ser det inte så bra ut..

2010-07-16 @ 22:40:47
Postat av: sabi<3

ojojojojoj glömde säga godnatt och



LOVE YOU SIS!hoppas vi ses snart :D!

2010-07-16 @ 22:42:04
Postat av: agnes

hejhej<3

vem e kiisa?<3<3

2010-07-19 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0