Hos Jasiie

Är hos jasmin nu så har inte så mkt tid för dig bloggen :( I´m very sry , för att jag alltid dissar dig när jag är hos mina vänner men men :)
hur som helst så idag var jag på liseberg, ingen bra dag tyckte jag eftersom det regnade en hel del
hade skoj med ett par småttingar som man fick hålla lite koll på, aja
sen träffade jag jasmin och vi hade de mysigt, lite fika och pommes frites hehe , var för hungrig sån tjockiis (a)
sen drog vi hem till henne , en lååååååååååång väg dit, loong tiiime no see! :O
när vi var framme var vi hungriga och flummiga så vi åt lite goda tacos och hade de mysigt, vi har tittat på film och lite till , nu ska vi se Sex and the city (gamla avsnitt som kommer varje dag kl 23 by the way )
jasmin sitter redan framför tven utan mig den fuskisen ;P
hur som helst så senare blir det Dirty Dancing ;D yeah baby de kan du ge dig på...
ses imorn hoppas jag , när  Kiisa äntligen kommer

Kommentarer
Postat av: Kiisa <3

Hei elskling <3 Miss U so much<3



e kjøm mandag ;) Looking forward to it :P

ha bestillt billet nå, oss reise heimatt te me søndag, den 25 juli :P ved 12 tida ;)



Bra blogg forresten ;D



Din Kiisa<3

2010-07-09 @ 01:04:51
Postat av: Shiko | Tävling pågår!

Hej!

Kommentera gärna vad du tycker om min åsikt angående små barn som bloggar.

Länk:

http://shikos.blogg.se/2010/july/min-asikt.html



Tyck till om Volksvagen huset

Länk:

http://shikos.blogg.se/2010/july/volksvagen.html#comment



& Var med i min tävling som avslutas imorgon!



Kramar<3

/Shiko.

2010-07-09 @ 12:34:05
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0