ice stripping är ngt man borde vara med om! ;)

försöker blogga så ofta jag kan!           skolan är då ett helvete om jag uttrycker mig rätt, bråk 24/7. Idag bråkade Samer med Aidin,  Aidin fick fläskläpp och tappade sin mobil... vet inte hur dt började elr varför! hur som helst, jag ska byta skola och slippa detta, mina sötnosar kommer jag ju sakna men dem kan jag så klart träffa på fritiden. Linda har tråkat ut oss totalt idag, SO hela dan! Vi saknar fortfarande våran Sabina och Jasmin saknade vi idag... hörde inget om henne men tror att hon har ont i foten efter Ruddalen igår, gud de var kul! vi gjorde allt möjligt på isen :D Bliixten bjöd på litee ICE STRIPPING något som gjorde att jag nästan dog av skratt! hur som helst imon ska vi ha PYJAMA PARTY! lite roliga bilder kommer förhoppningsvis imorn.
puss och godnatt:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0