Hemmakväll

jojomensann! Idag var det en vanlig boring deppig dag i skolan förutom att vi såg på film hela dagen. Vi såg Troya... Det blev visst ingen filmkväll ändå. igår smsade jag till lite sent, med Rikard så var ganska trött idag. Gick hem direkt efter skolan och skulle titta på One three hill, vi har ingen soffa för tillfället så jag är tvungen att sitta på golvet -.- jag kollade aldrig färdigt på programmet föfr jag somnade, och vaknade runt åtta :O!!!
hur som helst, har haft en mysig kväll med mig själv och druckit lite te. har tänkt fixa en ny header:) wiiie :D
den kmr så fort jag kan. Imorn ska jag till Evelina, vet inte när jag kmr tillbax... så vet inte om jag kan blogga på hela helgen ;O
aja hur som helst , puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Warvin

Sibby hur gör man header??

kan inget;O kan du säga hur man gör elr ngn sida man kan gå in i??<333

2010-02-15 @ 23:15:55
URL: http://waarviin.blogg.se/
Postat av: Warvin

Sv tillbax: Ahha okeej..<3333

2010-02-17 @ 22:55:18
URL: http://waarviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0