Håltimma dag!

Jo idag var det minsann tre håltimmor. Linda var på Kurs eller något liknande och Viktor (våran vikarie) försov sig !!! två första lektionerna som jag kunde legat hemma och sovit, har jag slösat i skolan. Sedan hade vi Matte med Jörgen (som är grym) och sen Bamba, efter äcklig mat hade vi DFA men ingen hittade Edmund så det blev ingen DFA. Sen hade vi Svenska och då skulle vi ha Viktor men han hade stuckit på kurs han oxå! Sedan hade vi Elevens val. Jag har fått byta till CAF nu och det är bäst, vi fick sitta inne och prata om vad vi gillade i grupper och sen berätta lite om oss själva, hälften av gruppen var ute i snön. hur som helst så var det en knasig dag.
Glömde berätta att när jag var så himla ledsen så fick jag jätte ont i huvudet så jag skippade Idrotten , Bea hade inte med sig kläder så vi fick gå ut på promenad. När jag fick lite frisk luft så mådde jag bättre och så tog vi lite bilder.

lite snö



vi tog lite bilder på både händer och fötter :D

Kommentarer
Postat av: Erik

het, burås eller?

2010-03-07 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0