Flyttdag :)

Har inte skrivet på länge... sen torsdags , då sov min Burigay hos mig ;) fredags så var Eric , Sabina, Bea och jag hemma hos Bea och bakade :D vi gjorde COOOCOOSBOLLAR ;D as kul och sen så gick alla hem... Eric följde mig till hållplatsen och väntade med mig så jag inte skulle vara ensam :) gulliiiigt... hur som helst, Bea och jag var på bio igår och såg Valentine´s day , den ägde men man kan bli lite ledsen eftersom kärlek inte går så bra för tillfället, killar suger... inte alla då... Idag så skapade Bea och jag en y blogg tsm ;) den heter sibbubebbu.blogg.se ;) vi är coola (säger vi ) jag har ju sovit hos bea och vi hae jätte kul, hyrde världens sämsta film, vi trodde det var komedi men som vanligt så blev det lite annat, så blir det när man låter Bea välja film ;P hur som helst, vi har ätit massa gott och nu ska jag till det nya huset där jag inte kmr ha internet elr tv på två dar elr mer så skriver när jag kan . 
ÄNTLIGEN EGET RUM :D!!    senare ikväll har jag dans ;) 
men nu måste jag sätta fart och tjata lite på bea ;) puss och kram ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0