Filkväll med Bea (L)

skrev inget igår... inte lust. somna sex på morgonen :D
idag har jag varit med Bea:) ska sova hos henne, vi har tittat på Blind Date och på ngn annan konstig film, vi ska se en till :D. Vi har dansat mkt och tränat och lyssnat på musik en hel del, kanske kmr lite bilder på det ? :D
hur som helst så imorn ska jag vara med min Buuurigay :D:D:D:D  (jasmin) så inte säkert att jag slösar ngn tid på datorn ;P
juste! Sofia , Beas kusin var oxå här och vi hade jätte kul med henne med :) vi har ätit mkt onyttigt, alla snacks och choklad vi har hittat men nu ska jag fortsätta ha kul med Bea och inte slösa mer tid på bloggen ;P så ses imorn.
puss och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0