deppig.

hejhej
i söndags var det dans... i måndags oxå, skit kul! men men, det roliga håller inte alltid. igår var det deppdag, var riktigt ledsen, lite tårar föll ner och många vänner visade att dem brydde sig, hur som helst ledsen var jag ändå.
Idag var jag depp oxåå, tre vänner ignorerade mig och massa skit. Är så sur/ledsen och allt samtidigt att jag skulle kunna slå sönder något. Min mobil är upp och ner som vanligt och kan inte vänta på en ny.
okej, förlåt för så mycket deppiga saker men har faktiskt knappt lust att skriva. De enda bra jag kan komma på just nu är att Jasmin fyller år snart så , så fort månadspengen kommer så ska man iväg och köpa finaste presenten. Till syrran har man redan köpt men dt finns fortfarande kvar att köpa.

jag hoppas det blir en bra dag imon.
 
P.S Snart sportlov! puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0