Alla hjärtans dag ♥

Idag är det Alla hjärtans dag! :D
Jag är fortfarande i Alafors hos min älskade man. Vi låg uppe länge igår, satte på en film men Evelina somnade så vi stängde av -.-
sov till väldigt sent idag... Drömde om min BuriGay hahah. Vill ni höra om min dröm? Klaart ni vill :D
hur som helst jag drömde att jag träffade hennes faster (Nahid) och att vi gick och handlade presenter till Jasmin hahah, komstig dröm.
Jag har snackar med Rudolf, eller ska man kalla det tjafsat? hur som helst så är man inte så glad över det, men vackra Evelina gör så man glömmer bort sånt :). Älskar dig!
Vi åt mumsig frukost idag men hitta inte min kamera för att visa er den :(
hur som helst så sitter jag och mysar med Evelina nu och äter choklad samtidigt som vi tänker på våra nära och kära. Vilka är våra kära då? hahah de vill ni veta va? men det är en HEMLIIS :D *
har inte så mkt att säga idag men det är fint väder, mkt sol :) ska ut och göra ngt kul med Eve idag.
Ajaa bloggar säkert sen om hur kul vi har haft:)

Saknar min vackra bea och min älskade BuriGay som är och åker skidor för tillfället -.-
     pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0