Alafors

Idag vaknade jag tidigt, åt frukost med mamma och duschade. Sedan fixade jag mig, kollade lite på "so you think you can dance" och åkte till Centralen. Där tog jag en konstig buss och åkte jätte länge ;(
Jag gick av på fel hållplats och ringde Eve... Jag väntade jätte länge sedan kom en buss :D *
Denna gången gick jag av rätt men ändå blev det fel för att bussen jag skulle ta efteråt kom bara en gång i timman! :O Jag stod och väntade i en timme och typ frös ihjäl.
Väl framme hos Eve så lekte jag lite med lilla Isak :D (Eves söta lillebror) sen åt vi semlor och prinssestårta (a)
sen tittade jag lite på tv medans Eve duschade -.-.  Hon fixade sig och vi stack ut, hon visade mig runt för jag hade ingen aning om vart jag befann mig, haha. Sen tittade vi på en innebandy match, köpte choklad :D och Eve blev typ våldtagen eller ngt!! :O Sveriga är iskallt!!! sen gick vi hem och nu ska vi titta på film:)
puss och godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0