Riktig shoppingdag :D

Idag var jag och shoppade med Bea :) det var skojjskojj och vi handlade båda två, jag köpte en skit fin festlig klänning och en sjukt söt t-shirt med typ en apa som blinkade. Bea köpte en likadan fast i en annan färg, de hade varit skit kul att gå runt med dem samtidigt, vet inte riktigt om det är en bästisgrej :)
hon köpte oxå skit söta trosor och en annan t-shirt som de var en skit söt varelse på, vet inte riktigt vad de var men den var söt :)
Vi gick runt och kollade i typ alla butiker , hittade ett par halsband som vi tänkte använda som bästis grej men vet inte än om vi ska köpa dem haha :)
Vi hade de väldigt trevligt och åt chips haha, sånna tjockisar vi är
Lite senare var det tyvärr dags att vända hemåt :(
Jag kom hem och där väntade Sushi :D de var gott men jag var väldigt trött så gick direkt upp till mitt rum, skrev en dikt och tittade lite på tv samtidigt som jag smsade lite med Adrian och Patric. Såg på "togh love" och pratade med jasmin om våra planer för morgondagen.
Jag skulle visst inte träffa lillsyrran imorn , för hon kommer från Spanien på onsdag, saknar den lilla busan :(
Hur som helst så imorn ska jaag sova över hos Jaas , har saknat henne, vet inte vad vi hittar på :P Vi ska planera min födelsedagsfest och ha de skojj skojj :)
jag har precis tittat på en film . Poseidon :S den var inte så bra som jag hade förväntat mig.. men den var spännande. jag har webbat lite med Cassie som snart kommer tillbaka :D har saknat henne jätte mycket!!!!      Hur som helst så nu  ska jag snart  lägga mig  har ingenting att läsa :( !!! LÄste ut Twilight
ajaa puss puss Siby CV
P.S har inte så bra bilder på Bea och mig men här får du något att titta på :P
saknar!
ganska mörka och dåliga men det bästa just nu :P
Puss puss!!

Kommentarer
Postat av: jasmin

saknar !<3

2010-08-11 @ 16:31:30
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0