Plåtningsdag :)

Idag gick jag med Sabina och skulle plåtas men så plötsligt blev de avbokat så jag ringde Bea och vi gick istället...
Vi hade skoj men sminkörskan sminkade Bea lite "fult" , hur som helst så blev bilderna inte alls bra men båda har fått kontrakt för att bli modeller :D ganska coolt faktiskt.
Efteråt så gick vi och hyrde film, Bea valde så den var sämst som vanligt och så köpte vi lite godis och hade de väldigt mysigt med Texas :)
Senare kom Livio och hämtade mig och jag drog hem till mammas kompis där vi blev bjudna på middag .:)
Gottgottigottgott :D
Hur som helst så har jag inga bilder från idag :( så trååk inlägg ...
Imorn blir det shopping med Bea :D <3
PUSSPUSS SibyCV :D

Kommentarer
Postat av: jasmin

blev ni modeller då ?:D

2010-08-11 @ 16:29:43
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0