Party :D

tjeena mellan bena bloggen :D hinner tyvärr inte blogga så mkt idag, börjar skolan idag nämligen och det är redan sent :/ Igår hade jag födelsedagsfest (bara tjejer) och inte många ... Jag hade väldigt skoj men vissa var tvungna att gå tidigare än jag hade tänkt mig :( Cassie skrämde livet ut några av tjejerna så dem var skit rädda på hemvägen haha, stackarna. jag har inte lagt upp bilder för jag har inte orkat lägga in dem på datorn och de tar väldigt lång tid när min data har virus!

Idag åkte jag med mamma till stan och vi skulle köpa skolväska men det var inte öppet, strax efter träffade jaag Bea och vi åkte till biblan men det var stängt de med -.-   vi ringde Adrian och frågade om han ville göra något och det ville han :D så vi stack hem till honom och hoppa studsmatta , blev bjudna på lunch oxå och fika :) 
Senare gick Bea och jag skilda vägar.

Hemma
Såg one three hill , omg jag älskar serien! Den var jätte bra, men tog slut fort... Strax efter smsade jag min älskade mongo Sonja och vi drog ut , köpte lite godis och pratade så blev vi törstiga så vi gick hem till henne för att dricka och stack ut igen. Sen mötte vi Ivana och Ariis. Vi gick en promenad och träffade Tomi haha , skit rolig kille , Skratta ihjääl mig med honom. Vid halv elva tänkte vi att det var dags att gå hem så Sonja följde mig en bit.
När jag kom hem åt jag och nu bloggar jag lite :) jag vet att jag är tråkig och inte visar dig några bilder på vad jag har gjort, sitta och lyssna är nog ganska segt ... men men det kommer snart. Imorn börjar vi skolan! Har inte saknat det alls... Hur som helst så ska Bea, Adrian och jag träffas imorn i Korsvägen och åka tsm till Kunskaps :D
Imorn berättar jag nog mer om min dag , senare ska vi nog träffa Eric.
Aja mååste lägga mig , PussPuss sweet dreams SibyCV <3

Kommentarer
Postat av: jasmin

sv:tack älsk, jag tog inga bilder jag tog dom från vera <3

2010-08-23 @ 20:48:00
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0