Dag på stan :)

Tjeena mellan beenaa :D
Idag vaknade jag och åt frukost, ordnade allt  och sedan fixade mig för att åka och möta Jasmin och Mona :)
Mona var sen så Jaas och jag gick själva runt i stan en stund.
Vi hade skojjskojj men tog inga bilder för att mitt minneskort låg kvar hemma -.-
hur som helst så luffade vi lite och pratade om när vi precis hade börjat i Burås , de var så kul då, men de verkar som att tiderna blir sämre och sämre :(
Bästa åren var 5:an och 6:an
Jag var tillsammans med Oliver och Jaas med Antonio... Allt var underbart ända tills mitt förhållande tog slut och senare jasmins med.. Ännu värre blev det när Antonio slutade vara min vän...
Senare blev jag dumpad av Deon och då var jag helt ensam ...
men men , sånt är livet , jag ska kämpa för att få tillbaka antonio och Ollie som vänner .
mkt babbel va ? Hehe jag har ju nämligen aldrig berättat detta för dig bloggen så du får bara lyssna :D
Dagens outfit var mitt nya linne , samt nytt halsband och armband med mina favoooo jeans :) har ingen bra bild men här är en någorlunda okej :)
Ajaa PUSSPUSS SibyCV ! :)

Kommentarer
Postat av: jasmin

så fin i det linnet (A) !!!!<3

2010-08-11 @ 16:27:37
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0