Dag med gamla goa gänget :)

Dagen startade med att jag gick upp med en hemsk magont ... (mensvärk) så de slutade med sånt här ...

sedan duschade jag och tog på mig tröjan och örhängerna jag fick av Jaas :) så var det dags för frukost.
På vägen ut ringde Adrian för att bekräfta att vi skulle ses , man vet ju tyvärr aldrig med mig och inte Bea heller ! haha .
Träffade en gammal granne på hållplatsen och är mycket vänlig :P och babblade vi lite hit och dit. Saknar mitt gamla mysiga hem.. :(
Senare trääffade jag Adrian  och vi satt och väntade på Bea , jag var så uttråkad att jag bara åt massa marsmellows (stavning) :P så kom Bea äntligen och vi drog för att hyra en film som vi skulle se hos mig lite senare . Plötsligt ringer Eric och Sebbe , dem var med varann och undrade om vi skulle vara med dem som vi egentligen redan hade planerat på egen hand hehe... så åkte vi dit Eric bor så träffade vi dem och gick hem till Sebbe, vi spelade dansWii och hade det mysigt men tråkigt.. så vi drog hem till Adrian fast den här gången utan Sebbe :P Vi drack lite te och hade de skoj, vi kunde inte hoppa studsmatta för de regnade :( senare gick Bea och jag hem till mig och träffade Cassie på vägen , hon hyrde filmen åt oss och vi köpte godis och chips. 
Vi såg "brothers" .. rätt sorglig. Efter filmen körde vi hem Bea . nu är jag hemma och deppar.. Stora planer för morgondagen, Jaas kmr vid två och Bea vid fyra tiden, de ska hjälpa mig lite och så blir de party lite senare. Förhoppningsvis... <3 :(
nu ska jag läsa lite i New moon så ska jag sova efteråt :) r />Jaaaas? om du ser detta så måste du kommentera när du har tid att se "inception" för jag måste se den på bio, och de måste vara med dig! loveyaa <3
har inte nån bild på oss alla tsm i gänget , ganska besviken :( men har på Bea, Eric, Jaas och mig ;)
och på Wille som jag saknar på mkt !
jag hoppas att han inte blir sur för bilden haha :P

P.S när Bea, Eric, Cassandra och jag flyttar ihop så kommer Eric och jag skaffa oss två hundar :D Siberian Huskys
Hörs bloggen , Pusspuss SibyCV <3

Kommentarer
Postat av: jasmin

jaaa vi ,måste se den !<3

2010-08-22 @ 18:49:36
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0