Birthday girl :D

Igår fyllde en tjej år:)
4 augusti, en vacker solig dag.
Vaknade och mina vänner stod utanför mitt hus och skrek, jag tittade ut från mitt fönster och där stod dem :)
jag spraang ner för att öppna och så lämnade jag dem vid matbordet så gick jag och duschade och ordnade mig.
Vi åt kladdkaka bakat av min älskade syster Sabina :) gottgottigottgott. Vi tittade på "She´s the man" och hade de skoj, sedan var de presenter :D
Stor tröja/tunika :P
Scarf (shock rosa :D)
svart body, syns inte så bra men väldigt söt
Blommigt linne, 4 armband och pärlhalsband :)
Hjärtbalsband som öppnas :)
sist men inte minst ...
armband från siis :)
De står såhär : If sisters were flowers, I´d still pick you. I´d let the sun shine so you´d never be blue, I´d show the world how beautiful you grew, with bright bold colors and strength through & though. Sisters <3
Jag älskade allt jag fick men de va synd att inte alla hade kommit.
Vi åt revben med pommes frites och sedan  min favorit tårta :D
men bara jasmin sov här.
Bea och Jasmin hade rätt skoj med min nya musik och stereo
Hon har på sig mina 3D glasögon som jag oxå fick :P
mina älsklingar (L)
Fick inga bilder på Siis och inte heller Patric men Jasmin har bilder :) som jag hoppas att hon skickar till mig.
Tack för allt Mamii som alltid lyckas överraska mig , du är Dunderbar!
och tack till mina fantastiska vänner som lyckas sprida glädje med att bara vara där :)
tack till alla som grattade mig och visade att de kom ihåg mig, uppskattar allt alla gjort för mig. Över glad :D
Jag saknar Cassandra, mitt hjärtas ljus. Evelina och Antonio som har variit mina bästa vänner och min familj både i Norge och i Dominikanska. <3
PUSS PUSS Siby CV

Kommentarer
Postat av: jasmin

hehe, fin bild på mej noot haha :)

söta saker :D

2010-08-11 @ 16:26:43
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0