Slarvig jag är med min blogg

hej hej igen:)
sry att jag inte skrev igår, hade inte tid... iaf igår hade jag jätte kul med Jasmin och Sabina. vi kollade på skräckfilm och åt pannkakor till frukost. Filmen var jätte bra och jag rekomenderar den till alla mina läsare (fast jag har knappt några hehe) i alla fall så heter den "Martyrs"!
sen gick jag och Sabina hem och jag kollade på alla mina serier som jag hade missat under veckan.
Uggly Betty, D.h, One three Hill, gossip girl och så vidare.
sen gick jag och la mig typ.
Idag har det varit kul i skolan och vi har fått nya Geografiböcker....
Efter skolan gick jag med Mona och Jasmin till Samskolan för att hämta ansökan.
Där träffade vi Jasmins kompisar som visade sig vara as schyssta och vi träffade Kalle haha.
Efter det gick vi alla hem och jag somnade så fort jag satte mig på min sköna soffa!
nu sitter jag och pluggar och ska nog fortsätta med det(Jasmin flippar på mig när jag inte skriver i min blogg).
SKriver kanske senare puss!<3

Kommentarer
Postat av: jasmin

fortsätt blogga så här det går ju jätte bra :D

2009-11-07 @ 19:59:46
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0