Lite om mig, min familj och mina vänner

Jag heter Sibylla Carcela Villanueva och min familj består kort sagt av min mamma Tania, min styvpappa Livio och min storasyster Cassandra för det är dem jag bor med.
Annars så har har jag en äldre storebror och en till äldre syster som bor i Spanien, en lilla syster och en lillebror.
Jag har en styvmamma oxå som har tre barn, dem är mina låtsassyskon och dem heter Kristina,Vegard och Sunniva.
Mina vänner:
Min bästis (bästa bästa vän) är Jasmin, sen har jag många andra bra kompisar.
Vårt gäng består av Mig, Jasmin, Bea, Mona, Sabina, Madde och Agnes, de är dem jag umgås mest med.
skriver mer imon puss!<3

Kommentarer
Postat av: jasmin

loveu bätabästabästabästabästavän!

2009-11-07 @ 20:01:09
URL: http://sajmin.blogg.se/
Postat av: agnes

haha visst var jag snygg på bilden!!!:D NOOOT!!

2009-11-19 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0